W „Just Another Day” nie chodzi o konsumpcję, ale o bardzo poważną sprawę, którą powinien zainteresować się każdy z nas.
Historia przedstawia codzienność starszego mężczyzny, który podążając za codzienną rutyną, tęskni za kontaktem z ludźmi, za miłością, szczególnie w święta – widząc, jak ludzie wokół przeżywają radość.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kształt kampanii odpowiada organizacja Age UK i agencja Drum.
PS
Dwa lata temu EDEKA poszła w reklamę o podobnym motywie. Mężczyzna odsłuchuje kolejne wiadomości nagrane na automatyczną sekretarkę. Dzieci i wnuki życzą mu szczęśliwego Bożego Narodzenia, zapewniając o swojej miłości, tłumaczą, dlaczego nie mogą przyjechać. Do czasu, aż staruszek swinguje swoją śmierć…
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Również John Lewis dwa lata temu wzruszył cały świat. Jego dwuminutowy spot opowiadał historię staruszka, który mieszkał samotnie na księżycu oraz małej dziewczynki, która dostrzegła owego pana przez teleskop, po czym rozpaczliwie próbowała się z nim skontaktować. Film był metaforą samotności i niezrozumienia, które towarzyszą starości.
W te Święta pokaż komuś, że jest kochany!