TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zuzanna Warowna-Toruńska żegna się z Ogilvy, następcą zostanie Agnieszka Wasilewska

Z początkiem maja 2018 nastąpi zmiana na stanowisku dyr.zarządzającego Grupy Ogilvy w Polsce. Zuzanna Warowna-Toruńska, która od listopada 2015 zarządza Ogilvy, zdecydowała się rozstać z agencją.
O autorze
1 min czytania 2017-12-12

„To było bardzo ciekawe wyzwanie i udało nam się bardzo dużo razem zrobić. Mam jednak w głowie kilka projektów, na realizację których przyszedł czas a których nie mogę pogodzić z zarządzaniem Ogilvy, stąd decyzja o odejściu. Całe szczęście swojego następcy nie musiałam daleko szukać – Agnieszka zajmując stanowsko client service directora przez ostatnie 2 lata była de facto moją prawą ręką i bez chwili zastanowienia zaproponowałam ją na moje miejsce. Dzięki temu agencja i cała Grupa będą kontynuować realizację długofalowej strategii, którą wspólnie opracowywałyśmy, co jest ważne zarówno z punktu widzenia osób tu pracujących, jak i klientów i partnerów biznesowych. Najbliższe miesiące zaplanowane są tak, aby Agnieszka na spokojnie mogła przejąć moje obowiązki, zarówno te dotyczące zarządzania agencją, jak i pozostałymi spółkami” mówi Warowna-Toruńska.

W czasie zarzadzania Ogilvy przez Warowną-Toruńską agencja wyraźnie wzmocniła swoją pozycję na rynku, czego przejawem są m.in. wygrane przetargi (ostatnio Decathlon – stała współpraca full service), jak i nagrody (w tegorocznym Effie agencja zajęła drugie miejsce).

Agnieszka Wasilewska z Ogilvy związana jest od października 2014, a z branżą reklamową od 2003 roku. Przed Ogilvy pracowała przez 11 lat w McCann Worldgroup, gdzie współzarządzała dwiema spółkami w grupie – agencją interaktywną – MRM Worldwide (obecnie McCann//MRM) oraz agencją marketingu zintegrowanego – Momentum Worldwide (obecnie Craft&Momentum). W latach 2010-2012 była członkiem zarządu agencji McCann Worldgroup, a od 2012 roku odpowiadała za zarządzanie zintegrowanymi projektami w całej agencji.

W skład Grupy Ogilvy poza agencją Ogilvy & Mather wchodzi Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting i dom produkcyjny Redworks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj