Opus B zwyciężył w przetargu Raiffeisen Polbank

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opus B zwyciężył w przetargu Raiffeisen Polbank

Współpraca Opus B z Raiffeisen Polbank obejmuje obszary ATL i BTL.

Agencja Opus B wygrała przetarg zorganizowany przez Raiffeisen Polbank. Agencja odpowiadać będzie za strategiczno-kreatywną obsługę banku w zakresie ATL i BTL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca rozpocznie się w pierwszym kwartale 2018 roku. W przetargu brały udział 4 agencje.

– Na wybór zwycięzcy wpłynęły przede wszystkim bardzo dobre zrozumienie briefu, zaproponowana strategia i big idea oraz bardzo nowatorskie i niestandardowe w naszej kategorii rozwiązania kreatywne – mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor ds. Marketingu Raiffeisen Polbank.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij