Od końca listopada na kanałach społecznościowych marki można oglądać film będący kontynuacją przygód miśka w świecie mafii. Oprócz brand hero marki zobaczymy w nim Rafała Myślińskiego i Kamil Natiego, twórców Suchara Codziennego. Materiał video nawiązuje do trwającej od listopada kampanii Plusha „Plush i mafia”. W ciągu zaledwie kilku dni video zostało obejrzane przez ponad 2 miliony użytkowników Facebooka i YouTube.
Film wspierany jest działaniami reklamowymi na Facebooku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Vizeum współpracuje z marką Plush od stycznia 2016 r. Dom mediowy odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe.