Brytyjska agencja stworzyła brand book dla znanej na całym świecie marki, sprawdź, czy Ty potrafisz dobrze “hohohować”

Brytyjska agencja stworzyła brand book dla znanej na całym świecie marki, sprawdź, czy Ty potrafisz dobrze “hohohować”

W erze, kiedy każdy z nas chce zbudować własną markę osobistą, jest jeden człowiek, którego marka kształtowała się przez wieki i przez kolejne będzie się tylko umacniać. Mowa tutaj o Świętym Mikołaju, któremu brytyjska agencja stworzyła osobisty „brand book”.

Doskonale przemyślana i pełna subtelnego humoru książka, pozwala nam zagłębić się w „Santa” markę. Brand book uczy, jak „żyć według świętego”, czyli jak „hohohować”, jaki odcień czerwonego wybierać, czy jak pisać listy z życzeniami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo agencja zaprojektowała logo, opisała cele marki, trzy wersje koloru białego oraz zaprezentowała plan domu, w którym elfy przygotowują prezenty!

 

Całą książkę Mikołaja znajdziecie → tutaj.

PS

Nowoczesny Mikołaj nie tylko roznosi prezenty, korzysta z social mediów, ekonomii dzielenia, a także jest całkiem niezłą „swatką”. Coca-Cola w tym roku ubiera ponadczasową historię w nowoczesny scenariusz!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij