Brytyjska agencja stworzyła brand book dla znanej na całym świecie marki, sprawdź, czy Ty potrafisz dobrze “hohohować”
W erze, kiedy każdy z nas chce zbudować własną markę osobistą, jest jeden człowiek, którego marka kształtowała się przez wieki i przez kolejne będzie się tylko umacniać. Mowa tutaj o Świętym Mikołaju, któremu brytyjska agencja stworzyła osobisty „brand book”.
Doskonale przemyślana i pełna subtelnego humoru książka, pozwala nam zagłębić się w „Santa” markę. Brand book uczy, jak „żyć według świętego”, czyli jak „hohohować”, jaki odcień czerwonego wybierać, czy jak pisać listy z życzeniami.
Dodatkowo agencja zaprojektowała logo, opisała cele marki, trzy wersje koloru białego oraz zaprezentowała plan domu, w którym elfy przygotowują prezenty!
Nowoczesny Mikołaj nie tylko roznosi prezenty, korzysta z social mediów, ekonomii dzielenia, a także jest całkiem niezłą „swatką”. Coca-Cola w tym roku ubiera ponadczasową historię w nowoczesny scenariusz!
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.