TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix

Ruszył dedykowany system B2B do druku i kolportażu online stworzony dla drukarni Prografix przez krakowską agencję reklamową OPCOM.
O autorze
1 min czytania 2017-12-18

Platforma, którą udostępnia Prografix pod adresem www.targetdruk.pl, dostarczać ma partnerom biznesowym zintegrowaną i kompleksową usługę obejmującą możliwość samodzielnego przeprowadzenia kampanii marketingu bezpośredniego w postaci dystrybucji materiałów reklamowych. Możliwość zamówienia kolportażu za pomocą tego narzędzia jest rewolucyjne – klient wybiera miasto, obszary, wgrywa projekt i płaci, a wszystko to online. Poprzez udostępnianie usługi realizacji kampanii marketingu bezpośredniego, czyli popularnego roznoszenia ulotek, potencjalni klienci zyskują narzędzie usprawniające wycenę i kontrolę zlecenia. Platforma, dedykowana jest szczególnie dla nabywców usług marketingowych.

 

Prace nad platformą trwały 2 miesiące. Całość projektu po stronie agencji koordynował Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.

To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj