Agencja Kalicińscy.com z ogólnopolską kampanią społeczną dla Banków Żywności

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Kalicińscy.com z ogólnopolską kampanią społeczną dla Banków Żywności

Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Banków Żywności pod hasłem „Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem”. Za pomysł kreatywny, hasło kampanii i jej realizację w telewizji, radiu, prasie, OOH oraz kanałach digital, odpowiedzialna jest agencja Kalicińscy.com.

Agencja wygrała przetarg na kreację i realizację kampanii, a jej nadrzędny cel to przede wszystkim zachęcenie ludzi do przekazywania środków pieniężnych, które pomogą organizacji realizować jej misję i ratować żywność przed zmarnowaniem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Polsce rocznie marnowane jest 9 milionów ton żywności, podczas gdy 1,8 miliona osób żyje w ubóstwie i jest niedożywionych. Banki Żywności są jedyną organizacją, która na masową skalę potrafi rozwiązać ten problem poprzez pozyskiwanie żywności od producentów, z hipermarketów oraz z sieci restauracji Amrest i przekazywanie jej potrzebującym.

Celem kampanii jest zebranie pieniędzy na koszty związane z logistyką, czyli transportem żywności odebranej od darczyńców, jej magazynowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem dalej. Jedna złotówka przekazana na rzecz Banków Żywności to aż 16 posiłków dla potrzebujących.

Zadaniem agencji Kalicińscy.com było stworzenie konceptu kreatywnego kampanii, która zachęci Polaków do przekazywania wpłat na rzecz organizacji oraz będzie budowała wizerunek i rozpoznawalności Banków Żywności, które do tej pory prowadziły kampanie komunikacyjne jedynie w okresie przekazywania 1% podatku na organizacje non-profit oraz w czasie świątecznych zbiórek żywności w hipermarketach. Teraz poprzez zintegrowaną kampanię organizacja chce silniej zaistnieć w świadomości Polaków.

Za ideę kreatywna kampanii odpowiada Michał Plichta, Copywriter Kalicińscy.com. Nad kreacją kampanii pracowali również Piotr Wróblewski, Senior Art Director Kalicińscy.com oraz Sebastian Deszkiewicz, Graphic Designer Kalicińscy.com. Autorem zdjęcia na kreację outdoorową kampanii jest Krzysztof Bednarski, Senior Art Director Kalicińscy.com. Projekt prowadzony jest przez Polę Ziejewską, Client Service Director Kalicińscy.com oraz Łukasza Jankowskiego, Account Managera Kalicińscy.com.

„Pomysł na kreacje opiera się na tym, by pokazać paradoks niedożywienia. W spocie telewizyjnym robimy to z punktu widzenia dziewczynki, dla której marnowane przez innych jedzenie pozostaje tylko marzeniem. W spocie radiowym pokazujemy problem z punktu widzenia pracowników supermarketów. Przepisy nie pozwalają im na samodzielne przekazywanie potrzebującym dobrej (ale przeznaczonej do wyrzucenia) żywności.” - Michał Plichta, Copywriter Kalicińscy.com.

Kampania to 30 sekundowy spot emitowany w TVP oraz w stacjach komercyjnych, 30 sekundowy spot radiowy, kreacje prasowe, kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz kreacje dostosowane do kanałów digital, w tym social mediów.

Agencja przygotowała również landing page, poprzez który będzie można wpłacać pieniądze na rzecz Banków Żywności.

Spot telewizyjny oraz spot radiowy zostały wyprodukowane przez Fog Production, pod kierownictwem Marii Taras, Senior Producer Fog Production.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij