Piękne dziewczyny, disco polo i drogie samochody, czyli recepta na reklamę idealną

Piękne dziewczyny, disco polo i drogie samochody, czyli recepta na reklamę idealną

Reklama jest dźwignią handlu, a disco polo udźwignie każdą imprezę. Salon używanych samochodów EuroAuto Stefaniak znalazł receptę na doskonałą reklamę z dodatkiem medialnego szumu.

W spocie reklamującym salon zobaczymy muzyków, ekskluzywne samochody, a także młode dziewczyny. Tekst piosenki w rytmie disco zachęca do skorzystania z oferty salonu samochodowego. Nietypowy sposób na promocję okazał się być skuteczny – firma dotarła do sporej liczby odbiorców, co w teorii mogło przełożyć się na zwiększenie wyników sprzedaży. W trzy miesiące klip wyświetlono blisko 300 000 razy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niezależnie od tego, czy jesteś z tych, którzy relaksują się przy reklamach, czy też z tych, którzy wręcz przeciwnie – wyłączają telewizor, kiedy widzą kolejny spot promujący specyfiki na siwiejące włosy, są reklamy, które zapadają w pamięć na długi czas. Niedawno przygotowaliśmy przegląd reklama w rytmie disco, które możecie zobaczyć → tutaj.

PS

W marcu w sieci pojawiła się pierwsza reklama długo wyczekiwanego przez fanów Zenona Martyniuka i Akcentu energy drinka, sygnowanego nazwiskiem gwiazdy disco polo. Zapewne podbiła niejedno serce ;)

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij