Dzięki rozszerzonej rzeczywistości Honda sprawia, że okres przedświąteczny staje się, dla dzieci przebywających w szpitalu, zimową bajką

Dzięki rozszerzonej rzeczywistości Honda sprawia, że okres przedświąteczny staje się, dla dzieci przebywających w szpitalu, zimową bajką
Święta to czas dawania, dzielenia się i dobrego słowa. Wiele dzieci jednak nie będzie mogło spędzić świąt w domu, w którym pachnie piernikiem. Dlatego Honda wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość, by zapewnić im w tym czasie dobre samopoczucie i bajkową atmosferę.
O autorze
1 min czytania 2017-12-20

Kartka „Ultimate Get Well Card” jest wypełniona ciepłymi wiadomościami od ludzi z całego świata i spersonalizowana dla każdego z pacjentów szpitala pediatrycznego w Children’s Hospital of Orange County. Honda za pomocą AR i specjalnego iPada przekształciła salę szpitalną w zimową krainę cudów, aby dzieci poczuły się obdarowane tym, co najważniejsze w święta.

„Wysyłanie ciepłych życzeń innym jest jedną z najlepszych tradycji w okresie świątecznym i dzięki niewielkiej innowacji Honda uszczęśliwia młodych pacjentów – powiedziała Susie Rossick, asystentka wiceprezesa Honda Marketing.

PS

Burger King również nie pozostaje głuchy na potrzebujących. Killka miesięcy temu marka nawiązałą współpracę ze Stacker Day, która jest partnerem Atomic Lab, firmy produkującej, dzięki technologii drukarek 3D, protezy rąk dla ludzi, którzy ich potrzebują.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Burger King część swoich dochodów przeznaczy na rozwój firmy, dzięki czemu ludzie będą mogli cieszyć się nowymi kończynami.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka fastfoodów opublikowała niedawno wideo, które zawierało ciekawy eksperyment społeczny, w którym ludzie owszem reagowali na problem, ale czy w słusznej sprawie? Zobaczcie!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się