Nowy dyrektor kreatywny w Czteryczwarte Brand Design

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy dyrektor kreatywny w Czteryczwarte Brand Design

W związku z dynamicznym rozwojem agencji, Piotr Kania objął stanowisko dyrektora kreatywnego działu Brand Identity w Czteryczwarte Brand Design.

Piotr Kania pracował wcześniej jako art director w agencjach Lothar Boehm Polska i Dragon Rouge Polska, a przez ostatnie trzy lata był dyrektorem kreatywnym Logic Design Polska. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z brandingiem oraz projektowaniem grafiki i struktury opakowań. Pracował między innymi dla takich marek jak: 3Bit, Algida, Bahlsen, Biały Jeleń, Brok, Chappi, Czysta de Luxe, Dulux, Felix, Frugo, Harnaś, Hochland, Jacobs, Knorr, Królewskie, Kubuś, Lays, Lubella, Lubelska, Luksusowa, Łowicz, Nałęczowianka, Nobiles, Ostoya, Pan Tadeusz, Princessa, Prymat, Redd’s, Tatra, Tymbark, Wedel, Winiary, Wódka Premium, Wyborowa, Żubr, Żywiec, Żywiec Zdrój. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Piotr Kania kierował dwukrotnie zespołami które zdobyły nagrody KTR w kategorii design, jak również był członkiem jury w kategorii ilustracja KTR w 2014 roku oraz w kategorii design w 2013. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki i Malarstwa. W wolnym czasie tworzy krótkie formy komiksowe i ilustracje, współorganizował łódzkie konwenty komiksu oraz działa w Stowarzyszeniu Twórców „Contur”.

Dotychczasowy dyrektor kreatywny oraz prezes Czteryczwarte Paweł Rosiński objął dyrekcję kreatywną bardzo dynamicznie rozwijającego się działu Corporate Identity. W ostatnim czasie agencja wygrała przetarg na obsługę brandingową PKO Bank Polski, co oznacza, że obecnie Czteryczwarte świadczy usługi w tym zakresie dla dwóch największych polskich marek korporacyjnych: Orlen oraz PKO Bank Polski.

Czteryczwarte Brand Design od prawie dwóch dekad specjalizuje się w tworzeniu wizerunku marki, identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu strukturalnym. Branding 360°, którego wielowymiarowe podejście definiuje markę na płaszczyźnie wszystkich zmysłów, jest istotą naszych działań. Skupiamy ponad czterdziestoosobowy zespół projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij