Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nowy dyrektor kreatywny w Czteryczwarte Brand Design

W związku z dynamicznym rozwojem agencji, Piotr Kania objął stanowisko dyrektora kreatywnego działu Brand Identity w Czteryczwarte Brand Design.
O autorze
1 min czytania 2018-01-02

Piotr Kania pracował wcześniej jako art director w agencjach Lothar Boehm Polska i Dragon Rouge Polska, a przez ostatnie trzy lata był dyrektorem kreatywnym Logic Design Polska. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z brandingiem oraz projektowaniem grafiki i struktury opakowań. Pracował między innymi dla takich marek jak: 3Bit, Algida, Bahlsen, Biały Jeleń, Brok, Chappi, Czysta de Luxe, Dulux, Felix, Frugo, Harnaś, Hochland, Jacobs, Knorr, Królewskie, Kubuś, Lays, Lubella, Lubelska, Luksusowa, Łowicz, Nałęczowianka, Nobiles, Ostoya, Pan Tadeusz, Princessa, Prymat, Redd’s, Tatra, Tymbark, Wedel, Winiary, Wódka Premium, Wyborowa, Żubr, Żywiec, Żywiec Zdrój. 

Piotr Kania kierował dwukrotnie zespołami które zdobyły nagrody KTR w kategorii design, jak również był członkiem jury w kategorii ilustracja KTR w 2014 roku oraz w kategorii design w 2013. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki i Malarstwa. W wolnym czasie tworzy krótkie formy komiksowe i ilustracje, współorganizował łódzkie konwenty komiksu oraz działa w Stowarzyszeniu Twórców „Contur”.

Dotychczasowy dyrektor kreatywny oraz prezes Czteryczwarte Paweł Rosiński objął dyrekcję kreatywną bardzo dynamicznie rozwijającego się działu Corporate Identity. W ostatnim czasie agencja wygrała przetarg na obsługę brandingową PKO Bank Polski, co oznacza, że obecnie Czteryczwarte świadczy usługi w tym zakresie dla dwóch największych polskich marek korporacyjnych: Orlen oraz PKO Bank Polski.

Czteryczwarte Brand Design od prawie dwóch dekad specjalizuje się w tworzeniu wizerunku marki, identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu strukturalnym. Branding 360°, którego wielowymiarowe podejście definiuje markę na płaszczyźnie wszystkich zmysłów, jest istotą naszych działań. Skupiamy ponad czterdziestoosobowy zespół projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj