Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Totolotek z weszlo.com przed Mundialem w Rosji

Totolotek S.A. poinformował, że od stycznia bieżącego roku rozpoczął współpracę z portalem weszlo.com. To pierwsza taka inicjatywa pomiędzy legalnie działającą w Polsce firmą bukmacherską, a portalem po wejściu w życie nowelizacji ustawy hazardowej.
O autorze
1 min czytania 2018-01-03

Zakres współpracy obejmie m.in.: kampanie bannerowe, lokowanie produktu oraz współpracę w kanałach social media. Jak podkreśla Mariusz Rzeczkowski, Dyrektor ds. Marketingu Totolotka, duża część kampanii będzie związana z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w czerwcu i lipcu w Rosji. – Nie mogę jeszcze zdradzić wszystkich szczegółów, ale oprócz ciekawego kontentu, będziemy także organizować konkursy i zachęcać czytelników weszło do współzawodnictwa – mówi.

Jak zaznacza Rzeczkowski pierwsze aktywności rozpoczną się już w styczniu. – Już za kilka dni czytelnicy będą mieli okazję wziąć udział w konkursie typerskim. Nagrodą w którym główną nagrodą będzie wyjazd do Tajlandii – mówi.

Totolotek jest pierwszą legalnie działającą firmą bukmacherską, która po nowelizacji ustawy hazardowej zdecydowała się na współpracę z portalem. – Bardzo cieszymy się z podpisanej umowy. Weszlo.com to jeden z najbardziej angażujących polskich portali w internecie, dlatego wiążemy ze współpracą duże nadzieje – podkreśla Mariusz Rzeczkowski.

Weszło to największy niezwiązany z dużym wydawnictwem medialnym portal o tematyce sportowej. Posiada on obecnie ponad 115 tys. fanów na Facebooku oraz ponad 140 tys. obserwujących na Twitterze. Założycielem serwisu jest Krzysztof Stanowski, dziennikarz, którego na Twitterze obserwuje ponad 215 tys. osób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj