Animowany spot jest stworzony w taki sposób, abyśmy mogli zaobserwować ewolucję dobierania się w pary. Co sądzicie o takim „obrocie” sprawy?
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ubiegłym roku Tinder wraz z Apple TV wypuścił spoty pokazujące, o ile prościej jest używać aplikacji na telewizorze. Połączenie pozwala zobaczyć potencjalne pary na dużym ekranie i przy użyciu Apple Siri, dotykowego pilota od Apple, przesunąć użytkownika aplikacji w prawo lub w lewo. Teraz nawet wirtualne randkowanie może stać się przyjemnym w oglądaniu sportem.
PornHub też zręcznie radzi sobie z reklamą, choć tematyka portalu jest trudna 😉 Świętując 10 lecie istnienia, zorganizował kampanię reklamową, która pytała, czego portal nauczył Cię przez lata?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka już nie raz zaskoczyła nas pomysłowością. Portal wpadł na pomysł stworzenia Snapchatu dla dorosłych. Trickpics to proste narzędzie do manipulacji obrazem, które pozwala ukryć swoje narządy płciowe za pomocą różnych naklejek i animacji graficznych.
A to nie pierwszy pomysł na „zręczne” wykorzystanie technologii 😉 Brand stworzył BangFit, specjalny program, dzięki któremu ludzie zamiast chodzić na siłownię, mogli „ćwiczyć” podczas uprawiania seksu i dzięki temu dbać o swoją sylwetkę.