TalentMedia realizuje plan rozwoju na rynkach CEE i wygrywa budżet Avon w Bułgarii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TalentMedia realizuje plan rozwoju na rynkach CEE i wygrywa budżet Avon w Bułgarii

Sieci partnerska TalentMedia w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania dla marki Avon na YouTube w Bułgarii. To kolejny krok w realizacji strategii rozwoju sieci na rynkach CEE.

Po wygranym przetargu sieć partnerska TalentMedia w Bułgarii będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej, dobór influencerów, realizację oraz prowadzenie nowego kanału marki Avon na bułgarskim YouTube. Współpraca ma charakter długofalowy i rozpoczęła się od stycznia 2018.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Cieszymy się z tej wygranej, bo rynek bułgarski jest niezwykle perspektywiczny. Plan rozwoju TalentMedia zakłada naszą obecność na rynkach CEE i otwarcie kolejnych oddziałów w regionie. W Bułgarii z YouTube korzysta już 72% użytkowników sieci i aż 50% w wieku 16 lat i powyżej. Sam watchtime, czyli czas oglądania treści na platformie, rośnie z roku na rok o ponad 50%. Użytkownicy sieci coraz więcej czasu spędzają z treściami emitowanymi na bułgarskich kanałach, a to wpływa także na wzrost liczby influencerów. Jednak prawdziwy boom na tym rynku z pewnością jeszcze przed nami – komentuje Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij