Fundacja Aflofarm rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem „Nie spal się na starcie”

Fundacja Aflofarm rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem „Nie spal się na starcie”. Głównym celem akcji jest zapobieganie nałogowi nikotynowemu wśród młodzieży.
O autorze
1 min czytania 2018-01-11

Fundacja Aflofarm, należąca do firmy Aflofarm Farmacja Polska, rozpoczyna ogólnopolską, społeczną kampanię antynikotynową pod hasłem „Nie spal się na starcie”, skierowaną do młodzieży w wieku 12-16 lat. Działania zainaugurowała konferencja prasowa z udziałem m.in. Jacka Furmana, Prezesa Aflofarm Farmacja Polska, podczas której zaprezentowany został film edukacyjny, będący osią działań komunikacyjnych.

– Głównym celem akcji jest promowanie zdrowego trybu życia, budowanie świadomości wśród młodzieży na temat szkodliwości palenia i postaw dbania o własne zdrowie oraz odpowiedzialności za nie. Poprzez edukacyjny film i nasze działania chcemy pokazać młodym osobom, że nie warto sięgać po pierwszego papierosa i wpadać w sidła nałogu, który może w sposób znaczący wpłynąć na nasze życie – mówi Jacek Furman.

Kampania promująca akcję rozpocznie się 12 stycznia i prowadzona będzie w głównych stacjach telewizyjnych. Ambasadorami akcji i jednocześnie bohaterami filmu są popularne wśród młodzieży osoby: Natalia Lesz – piosenkarka i aktorka, Siostry ADiHD – prezenterki 4Fun.tv, właścicielki marki Fit and Jump, Izabela Krzan – Miss Polonia, Jan Dratwicki – Mister Polski , Maciej „Gleba” Florek – juror You Can Dance, tancerz i choreograf.

Materiały edukacyjne, w tym konspekty lekcji dla nauczycieli, można znaleźć na specjalnie stworzonej stronie niespalsienastarcie.pl. Ważną częścią działań zaplanowanych na najbliższe tygodnie jest również konkurs dla młodzieży. Zadaniem uczestników jest nakręcenie kontynuacji filmu edukacyjnego, w którym pokazane będą powody, dla których nie warto rozpoczynać palenia. Zwycięzcy mogą wygrać nawet 10 tysięcy złotych oraz kamery Go Pro.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronami instytucjonalnymi kampanii są Instytut Zdrowia Narodowego Centrum Zdrowia Publicznego i Higieny, Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Koncepcja, strategia i kreacja zostały przygotowane przez Fundację Aflofarm. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się