Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

H2O Creative wprowadza na rynek kolejną markę

Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wprowadzenie nowej wódki BJÖRN, która należy do firmy BZK Alco. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacji marki na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2018-01-15

To już druga marka po „Kazimierzu Wielkim”, którą obsługuje agencja dla tego Klienta.

H2O Creative w ramach współpracy opracowała strategię i komunikacji wódki BJÖRN pod hasłem „Surowa natura – silny charakter”

BJÖRN to wódka dla mężczyzn ceniących, jak mieszkańcy północy, moc – jako naturalną cechę dobrego alkoholu. Długotrwała destylacja, wysokogatunkowe zboże i źródlana woda stanowią o wysokiej jakości tego trunku. Czysta wódka BJÖRN oferuje unikatowe połączenie dwóch cech: wyjątkowej mocy i aksamitnego smaku. Zawartość alkoholu: czarna butelka – 45%, biała butelka – 40%

Po raz kolejny szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki BJÖRN przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. BJÖRN to marka o ogromnym potencjale, pochodząca rodem ze Skandynawii. Historia wikingów stała się dla nas inspiracją nie tylko do wytworzenia zimnego krystalicznego alkoholu, a butelka dedykowana tej wódce została zaprojektowana tak, by oddać jej nieskazitelną jakość i pochodzenie. Wierzę, że wspólnie uda nam się zbudować atrakcyjność marki na polskim rynku – komentuje Joanna Wodarska – brand manager marki BJORN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj