Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

NowyMarketing prognozuje rok 2018: Gatta

NowyMarketing prognozuje rok 2018: Gatta
O podsumowanie roku 2017 i prognozy na 2018 poprosiliśmy przedstawicieli wielu marek. Na nasze pytania odpowiedziała również Anna Gołębicka, Doradca Zarządu ds. Strategii i Rozwoju marki Gatta.
O autorze
2 min czytania 2018-01-16

Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2017 roku.

W mijającym roku niezwykle ważne były dla nas dwa wydarzenia będące pewnym przełamaniem stereotypów w myśleniu na temat naszej marki i komunikacji, którą może się posługiwać. Po pierwsze przypomnieliśmy, że Gatta to nie tylko rajstopy. Gatta myśli o kobietach i tym, co dla nich bliskie. Posiada najszerszą ofertę rajstop na rynku, od klasycznych, przez modowe do funkcyjnych, ale Gatta to też bielizna gorseteryjna, bielizna klasyczna i odzież typu basic.

Drugie ważne wydarzenie dla marki to przełamanie stereotypu standardowego myślenia i komunikacji. Jako pierwsza polska marka modowa stworzyliśmy projekt, który pokazywał markę jedynie przez doświadczanie i zmysły. Instalacja Gatta Intymnie została zainaugurowana podczas Łódź Design Festival. Był to tunel sensoryczny, w którym w kolejnych strefach uczestnicy projektu mogli doświadczać światów, jakie kreują markę: aksamitu, jedwabiu, lycry, koronek i radości kropek. Wszystko bazowało na zapachu, dźwięku, grze świateł. Wyłączała się codzienność, włączały się zmysły. Instalacje wkrótce będą mogły poznać również kobiety z innych miast.

Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2017 roku

Bardzo wysokie wskaźniki znajomości i sympatii dla marki.

Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2017 roku

Udowodnienie, że Gatta to coś więcej niż rajstopy, przy jednoczesnym wzmacnianiu pozycji marki jako posiadającej najszerszą ofertę rajstop i podążającej za trendami w tej kategorii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2017 roku

Dla konsumenta coraz bardziej liczy się nie tylko wygląd, ale też komfort. Od lat podążamy za tym trendem, projektując zgodnie z nim każdy z naszych produktów.

Drugi trend to powracająca moda na kolorowe i wzorzyste rajstopy, niezwykle popularne będą też nadal kabaretki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?

Branża jest w czasie olbrzymiej transformacji. Zmienia się sposób komunikacji z konsumentem i oczekiwania konsumenta wobec komunikacji. Do głosu dochodzą nowe media i formy komunikacji. Internet i dopasowanie komunikatów do potrzeb konsumenta stają się must have, a nie nice have. Branża marketingowa w Polsce nie ustępuje światowym rynkom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakie macie Państwo najważniejsze plany na 2018 rok?

Będziemy się rozwijać zgodnie z modą, potrzebami konsumenta, ale i trendami w komunikacji. Już na wiosnę pokażemy, że chcemy zupełnie inaczej docierać do konsumenta.

Jakie wyzwania czekają Państwa w 2018 roku?

Rok 2018 będzie wielkim powrotem „roztańczonych” nóg we wzorzystych rajstopach. Wyzwaniem będzie więc dotrzymanie kroku temu trendowi. Naszą ambicją na nowy rok jest także ciągłe pokazywanie, że rozumiemy kobiety, potrafimy z nimi rozmawiać i spełniać ich potrzeby.

Jakich trendów możemy spodziewać się w 2018 roku?

W naszej kategorii z pewnością możemy spodziewać się powrotu mody na kolorowe, wzorzyste rajstopy. Jeżeli chodzi o marketing, myślę że będzie się on oddalał od tradycyjnego myślenia o reklamie. Stanie się bardziej relacyjny i wieloelementowy.

Czy planują Państwo istotne zmiany w strukturze budżetu na 2018 r.? Czy któreś kanały znaczącą stracą lub zyskają na znaczeniu?

Chcemy postawić nie tylko na tradycyjne media. Jest jednak jeszcze za wcześnie, aby o tym więcej mówić.

 

O rozmówczyni:

Anna Gołębicka
Doradca Zarządu ds. Strategii i Rozwoju marki Gatta