Zastrzyk w kreacji Leo Burnett

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zastrzyk w kreacji Leo Burnett

W styczniu do działu kreacji Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa, które jako team kreatywny rozpoczęły pracę dla nowego klienta agencji - Orange Polska.

Świątek-Król i Stypa przeszły do Leo Burnett z agencji Saatchi & Saatchi IS – w której pracowały jako kreatywny team. Transfer ten jest podyktowany strategią Power of One, według której Grupa Publicis tworzy multidyscyplinarne zespoły.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Monika Świątek-Król objęła w Leo Burnett stanowisko Senior Copywritera. Swoje 15-letnie doświadczenie w branży zdobywała pracując m.in. w agencjach Plej, Grey, Euro RSCG oraz Saatchi & Saatchi IS obsługując m.in. takich klientów jak: P&G, MBank, Danone, Tyskie. Jej prace nagradzane były na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak: Golden Drum, KTRy, Effie, Golden Hammer.

Agnieszka Stypa objęła stanowisko Senior Art. Directora w Leo Burnett. Poprzednio pracowała m.in. w agencjach Saatchi IS, Plej oraz Grey. 18 lat doświadczenia zdobywała pracując m.in. z takimi klientami jak: P&G, Heineken, Lotto, Ikea. Jej prace nagradzane były na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak: KTRy, Kreatura, Effie, Golden Drum, Golden Hammer.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij