Czy w rzeczywistości istnieje idealne piękno? Diesel w nowe reklamie wyśmiewa operacje plastyczne i podkreśla, że każda wada czyni nas wyjątkowymi

Czy w rzeczywistości istnieje idealne piękno? Diesel w nowe reklamie wyśmiewa operacje plastyczne i podkreśla, że każda wada czyni nas wyjątkowymi

Diesel w spocie promującym nową kolekcję podkreśla, że warto mieć dystans do niedoskonałości i wad, bo przecież bez nich każdy z nas byłby taki sam. Zgodnie z hasłem #GoWithTheFlaw – wady czy niedoskonałości są ważne i wyjątkowe!

Bohaterowie spotu w bardzo wczesnej fazie poddali się operacjom plastycznym, gdyż nie mogli się pogodzić ze swoimi mankamentami. Szybko przekonują się jednak, że to tylko półśrodek i prawda niespodziewanie wychodzi na jaw. Koniec historii wygląda jak zabawny koniec komedii, zobaczcie!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Diesel już podczas zimowej kampanii zachęcał do akceptowania wad i skaz, gdyż te powodują, że jesteśmy wyjątkowi i wyróżniamy się z tłumu. Przesłanie marki jest proste: „Rób to, co kochasz, nawet jeśli to nie jest idealne, zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić, znajdź odwagę, by z dumą i odwagą nosić swoje wady ".

PS

W ubiegłym roku Levis opublikował piękną reklamę, która powstała, by świętować wartości, które wyznajemy w zróżnicowanym społeczeństwie. Reklama „Circle” podsumowuje, że mimo wszystkich różnic, jesteśmy połączeni i bardziej podobni do siebie, niż nam się wydaje, a dzięki temu stajemy się silniejsi!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij