Bart Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bart Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Z początkiem 2018 roku stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Plej objął Bartosz „Bart” Biały.

- Dołączenie Barta do zespołu agencji Plej to bardzo ważny moment w naszym rozwoju i cieszę się, że razem wchodzimy w nowy, myślę, że przełomowy dla nas rok – mówi Łukasz Gumowski, creative partner w Plej – Doświadczenie marketingowe i managerskie Barta, szczególnie w obszarach nowych technologii, komunikacji digitalowej, social mediów jest dla nas bardzo ważnym elementem w drodze do dalszego rozwoju. Jestem przekonany, że to zmiana, którą w niedługim czasie docenią zarówno obecni jak i nowi klienci naszej agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W dzisiejszej komunikacji coraz częściej event staje się contentem. Bardzo cenię takie działania dające konsumentom doświadczyć czym jest marka czy produkt. Tym bardziej cieszę się, że zostałem zaproszony do zespołu agencji, która łączy kompetencje digitalowe, socialowe i eventowe pod jednym dachem.

Bart Biały jest absolwentem Instytutu Wzornictwa na Politechnice Koszalińskiej. Ma ponad 20 letnie doświadczenie pracy w reklamie. Pracował dla takich agencji jak Czajkowski&Brajdić, TBWA/Hager, McCann Erickson, Mather, Grandes Kochonos, Lowe Warsaw, Isobar. ostatnio w Content Tailors w ramach grupy Onet Ringier Axel Springer.

Jego prace były nagradzane na festiwalach Innovation Award, KTR, Golden Drum, Effie, i publikowane między innymi w Luerzer’s Archive, Communication Arts, Kreatura, KTR, fubiz, lefigaro.fr, The Huffington Post, Wired.it, Business Insider, TAXI, AdofTheMonth.com, welovead.

Pracował dla takich marek jak: Play, Plus, Virgin Mobile, Red Bull Mobile, Warta, Provident, Orlen, Converse, Knorr, Rama, Nescafe, Princessa, Warka, Lech, SEAT, The Glenlivet, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Wyborowa

Poprzednio w agencji Plej stanowiska dyrektorek kreatywnych pełniły Agnieszka Stypa oraz Monika Świątek - Król.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij