Szwecja udowadnia, że jest krajem otwartym dla wszystkich i nie obchodzi ją, na kogo głosowałeś

Szwecja udowadnia, że jest krajem otwartym dla wszystkich i nie obchodzi ją, na kogo głosowałeś

Władze coraz częściej korzystają z działań marketingowych, aby efektownie prezentować swoje miasta. Szwecja zdobyła się na nową, piękną akcję promującą kraj.

W nowym spocie stolica Szwecji staje się bohaterem i mimo że "Nie wie, kim jesteś, skąd pochodzisz, na kogo głosowałeś, jakie jest twoje imię rodzinne...” i tak zaprasza Cię w swoje progi, tłumacząc, że nie interesują jej podziały, a każdy znajdzie tutaj miejsce dla siebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To nie pierwszy raz, kiedy Szwecja zaprasza gości do swojego kraju i udowadnia, że wychodzi poza schematy. W ubiegłym roku państwo zaszalało i wystawiło cały kraj na Airbnb – śpisz, gdzie chcesz, bezpłatnie. Jak to możliwe?

W serwisie Szwecja została podzielona na kilka regionów. W opisie wynajmu czytamy, że "obiekt" dostępny jest przez 365 dni w roku, spać można wszędzie, z toalety skorzystamy gdziekolwiek, a ogrzewanie działa od maja do sierpnia.

PS

Kilka miesięcy wstecz dużo słyszało się o nietolerancji, chociażby w polskim transporcie miejskim. Szacunek dla każdego człowieka i niezgoda na dyskryminację - to cel kampanii, która ruszyła w Poznaniu. Jej twórcy nie zgadzają się na ocenianie innych przez pryzmat stereotypów i opinii, tym samym udowadniając, że Poznań jest miastem przyjaznym dla każdego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij