TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania Melvitu

29 stycznia startuje kampania reklamowa firmy Melvit S.A. – producenta zdrowej i naturalnej żywności. W ramach działań reklamowych marka po raz pierwszy będzie obecna w spotach telewizyjnych. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Grupa MullenLowe.
O autorze
1 min czytania 2018-01-29

W związku z najnowszą kampanią firmy Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę, której celem jest kompleksowa obsługa klienta. Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z MullenLowe ze względu na przygotowaną ofertę, która jest spójna z naszą strategią i odzwierciedla kluczowe cele marki – mówi Maria Rzewnicka, Dyrektor ds. Marketingu i Opakowań Melvit S.A.

Pierwsza kampania firmy Melvit będzie promowała innowacyjną linię produktów TRENDY LUNCH, naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy. Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.

Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską – Media Communication Director MullenLoweMediaHub.

Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj