W nowej reklamie CEO Amazona musi zmierzyć się z kryzysem. Czy to najlepsza reklama, którą wyświetlą podczas Super Bowl?

W nowej reklamie CEO Amazona musi zmierzyć się z kryzysem. Czy to najlepsza reklama, którą wyświetlą podczas Super Bowl?

Jeff Bezos CEO Amazona w najnowszej reklamie musi zmierzyć się z ogromnym kryzysem. Jego flagowy produkt - asystentka głosowa Alexa - traci głos.

Informacja o tym, że "Alexa straciła głos" pojawia się w mediach, które wyświetlane są w biurze Amazona. Jeff Bezos pyta jedną z pracownic: "Jak to możliwe?".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka zarezerwowała 90 sekund najdroższego czasu antenowego i związała się z wieloma celebrytami, co może okazać się strzałem w dziesiątkę! To jedna z najzabawniejszych reklam, które zaprezentowano przed Super Bowl.

PS

Ogromną konkurencją dla Amazona jest koncern PepsiCo, który w tym roku stworzył specjalną reklamę, łączącą dwie marki: Doritos i Mountain Dew. W reklamie wystąpiły również same gwiazdy: Morgan Freeman, Peter Dinklage, Missy Elliott i Busta Rhymes!

Która reklama bardziej do Was przemawia?

PS2

W tegorocznej reklamie M&M Danny DeVito staje się ożywioną czekoladową, drażetką.

PS3

Super Bowl - najważniejsze wydarzenie sportowe w USA. Tam, gdzie sport są i ogromne emocje, a te ciągną za sobą reklamę. Kto w tym roku nas zaskoczy? Czy tym razem 5 lutego przyjemna świeżość muśnie nasze twarze, czy też poczujemy się rozczarowani kreacjami? Poniżej inne tegoroczne spoty:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij