Arena Media dla F-Trust

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową spółki F-Trust S.A. Dom mediowy jest odpowiedzialny całościowo za planowanie i zakup mediów.
O autorze
1 min czytania 2018-02-01

F-Trust S.A. jest jednym z największych niezależnych dystrybutorów produktów inwestycyjnych, który oferuje ponad 1000 funduszy inwestycyjnych. Dzięki F-Trust S.A. klienci mogą nabywać fundusze za pośrednictwem autorskiej Platformy Funduszy, a także podczas spotkań z doświadczonymi doradcami (ideą działania F-Trust jest zapewnienie każdemu klientowi kompleksowej opieki). Firma, niepowiązana kapitałowo z żadną korporacją bankową, oferuje swoim klientom produkty renomowanych polskich towarzystw funduszy inwestycyjnych (AgioFunds TFI, TFI Allianz, BPS TFI, Caspar TFI, Conseq, Esaliens TFI, Ipopema TFI, KBC TFI, NN Investment Partners TFI, Noble Funds TFI, Novo (Opera TFI), Quercus TFI, Skarbiec TFI, Union Investment TFI) oraz zagranicznych firm zarządzających (BlackRock, Fidelity Worldwide Investment, Franklin Templeton Investments, Schroders).

W marcu wystartuje pierwsza kampania mediowa F-Trust, która potrwa do czerwca. Jej celem jest promocja marki, jej usług oraz produktów. Działanie realizowane będą w telewizji i obejmują sponsoring na antenach TVN 24 oraz TVN 24 Biznes i Świat.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj