Testa Communications organizatorem akcji wizerunkowo promocyjnych dla Stock Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Testa Communications organizatorem akcji wizerunkowo promocyjnych dla Stock Polska

W ramach współpracy z marką, agencja Testa Communications prowadzi kilkumiesięczne działania wspierające wizerunek marek Żołądkowa Gorzka oraz Saska.Akcje prowadzone są w formie Roud-Tour Aprés-ski z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej oraz samplingu marki Saska w wybranych teatrach.

Do końca lutego potrwają działania Roud-Tour Aprés-ski z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej w najpopularniejszych zimowych lokalizacjach Polski. Przy stokach narciarskich zbudowane zostały strefy w koncepcji spójnego miasteczka pełnego atrakcji, w którym na gości czeka Grzaniec, muzyka, zimowe animacje i konkursy. Każda „stacja” Żołądkowej Gorzkiej jest zaaranżowana tak, że najbardziej wyeksponowanym jej elementem jest gigantyczna ławka z ogromnym kocem, na której grupy znajomych mogą się nie tylko ogrzać, ale też zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Przy ławce zaplanowana jest strefa chill, w której na wygodnych leżakach goście ogrzewają się przy koksownikach. Do dodatkowych elementów scenograficznych należą: ozdobne pieńki, które pełnią rolę siedzisk i stolików. Stałą częścią strefy jest namiot, w której muzycznie gości rozgrzewa DJ. Serce strefy to cocktailtruck, w którym znajduje się bar serwujący rozgrzewające Grzańce przygotowane na Żołądkowej Gorzkiej. Wokół strefy odbywa się sampling Grzańca. Akcja odbywa się w ośmiu najpopularniejszych zimowych kurortach m.in. w Krynicy Zdrój, Białce Tatrzańskiej, Zakopanem, Szczyrku, Zieleńcu czy Karpaczu. Potrwa do końca lutego. Testa Communiactions odpowiada za koncepcję i realizację projektu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Testa Communications realizuje również akcję samplingową dla marki Saska. Działania przeprowadzane są w trzech warszawskich teatrach: Teatr Capitol, Teatr Sabat oraz Teatr Syrena, a także w jednym w Krakowie – Teatrze STU. Łącznie przeprowadzonych zostanie 50 akcji samplingowych. Projekt wystartował z początkiem listopada 2017 i trwał do końca stycznia br.

Do realizacji opisanych działań wizerunkowych dla Stock Polska, Testa Communications została wybrana poprzez konkurs ofert.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij