Maciej Kutera, który zadebiutował w nowej funkcji, do tej pory zajmował stanowisko Senior Communications Plannera. Obsługiwał m.in. marki Mondelez czy Mattel. W przeszłości pracował w dziale sprzedaży online UPC Polska. Zajmował się także obsługą mediową marek w Zenith Optimedia Group oraz w OMD.
W nowej roli, do zadań Kutery będzie należała optymalizacja obsługi mediowej klientów w obszarze zintegrowanych kampanii Video (TV oraz Video online). W ramach swoich obowiązków zadba m.in. o rozbudowę programu rozwojowego w obszarze TV/Video w domu mediowym Carat Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024