Istnieje tylko kilka firm, które odważyłyby się całkowicie „rozebrać”. Zestawienie otwiera bezkonkurencyjnie Absolut, który zachęca widzów do zapoznania się z kulisami produkcji wódki. Nagość, z humorem, służy jako metafora dla przejrzystego procesu produkcyjnego tej wódki.
Kampania „Wódka bez niczego do ukrycia” wyraża przekonanie, że wszystkie firmy muszą postawić na zrównoważony rozwój. Jak podkreślił Craig Johnson, wiceprezes działu globalnego marketingu „Absolut zawsze wierzył w siłę promowaniu zmian i jesteśmy dumni z tego, że możemy się pochwalić przejrzystością w naszej branży. Czujemy, że bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, aby nasi klienci wiedzieli, że nie mamy nic do ukrycia!”.
Zobacz również
-
T-Mobile „Trening Pierwszego Kontaktu”: Dawid Podsiadło w roli trenera dobrych manier, uczy innych życzliwości
-
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu [BADANIE]
-
„(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat”: Fundacja YES udowadnia, że każda i każdy z nas może mieć realny wpływ na życie kobiet w Polsce
PS
Warzone z miłością – to hasło niemieckiej marki piwa Bergedorfer. Jeszcze więcej miłości do piwa, a dokładniej do piwnych brzuchów, mogliśmy zobaczyć w ich kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Spoty promujące wódkę zawsze z humorem 😉