Absolut rozbiera ludzi w najnowszym spocie, by pokazać, że nie ma nic do ukrycia

Absolut rozbiera ludzi w najnowszym spocie, by pokazać, że nie ma nic do ukrycia

Szwedzka marka wódki rozpoczęła właśnie nową kampanię zatytułowaną "Wódka bez niczego do ukrycia", aby udowodnić, jak przejrzysty jest proces jej produkcji w Åhus w Szwecji.

Istnieje tylko kilka firm, które odważyłyby się całkowicie „rozebrać”. Zestawienie otwiera bezkonkurencyjnie Absolut, który zachęca widzów do zapoznania się z kulisami produkcji wódki. Nagość, z humorem, służy jako metafora dla przejrzystego procesu produkcyjnego tej wódki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania "Wódka bez niczego do ukrycia" wyraża przekonanie, że wszystkie firmy muszą postawić na zrównoważony rozwój. Jak podkreślił Craig Johnson, wiceprezes działu globalnego marketingu "Absolut zawsze wierzył w siłę promowaniu zmian i jesteśmy dumni z tego, że możemy się pochwalić przejrzystością w naszej branży. Czujemy, że bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, aby nasi klienci wiedzieli, że nie mamy nic do ukrycia!”.

PS

Warzone z miłością - to hasło niemieckiej marki piwa Bergedorfer. Jeszcze więcej miłości do piwa, a dokładniej do piwnych brzuchów, mogliśmy zobaczyć w ich kampanii.

PS2

Spoty promujące wódkę zawsze z humorem ;)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij