Absolut rozbiera ludzi w najnowszym spocie, by pokazać, że nie ma nic do ukrycia

Absolut rozbiera ludzi w najnowszym spocie, by pokazać, że nie ma nic do ukrycia
Szwedzka marka wódki rozpoczęła właśnie nową kampanię zatytułowaną "Wódka bez niczego do ukrycia", aby udowodnić, jak przejrzysty jest proces jej produkcji w Åhus w Szwecji.
O autorze
1 min czytania 2018-02-06

Istnieje tylko kilka firm, które odważyłyby się całkowicie „rozebrać”. Zestawienie otwiera bezkonkurencyjnie Absolut, który zachęca widzów do zapoznania się z kulisami produkcji wódki. Nagość, z humorem, służy jako metafora dla przejrzystego procesu produkcyjnego tej wódki.

Kampania „Wódka bez niczego do ukrycia” wyraża przekonanie, że wszystkie firmy muszą postawić na zrównoważony rozwój. Jak podkreślił Craig Johnson, wiceprezes działu globalnego marketingu „Absolut zawsze wierzył w siłę promowaniu zmian i jesteśmy dumni z tego, że możemy się pochwalić przejrzystością w naszej branży. Czujemy, że bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, aby nasi klienci wiedzieli, że nie mamy nic do ukrycia!”.

PS

Warzone z miłością – to hasło niemieckiej marki piwa Bergedorfer. Jeszcze więcej miłości do piwa, a dokładniej do piwnych brzuchów, mogliśmy zobaczyć w ich kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spoty promujące wódkę zawsze z humorem 😉