TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wypromuj swoją firmę na Instagramie – bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Według badań Iconosquare Instagram 2015 Study, aż 70% użytkowników wyszukuje instagramowe profile marek. Połączenie niskich kosztów działań z obecnością grup docelowych, czyni serwis jednym z potężniejszych narzędzi do komunikacji i promocji dla firm.
O autorze
2 min czytania 2018-02-08

O tym, jak zwiększyć efektywność swojej marki korzystając z Instagrama, już w najbliższy czwartek,15 lutego o godzinie 19:00 w łódzkim Idea Hub, opowie Gloria Ziencina-Kawula, Community & Marketing Manager w Brand24.

Instagram – musisz tu być

To właśnie na Instagramie użytkownicy mediów społecznościowych spędzają najwięcej czasu[1]. Liczący około 800 milionów użytkowników portal, służący do publikowania zdjęć, staje się najbardziej atrakcyjny dla firm z dużym potencjałem do komunikacji fotograficznej, czyli np. tych związanych z projektowaniem i designem. Z kanału lifestyle’owego, służącego do dzielenia się chwilami z życia oraz budowania relacji, przeistoczył się w jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi promocji w branży e-commerce. Zainteresowanie odbiorców firmowymi profilami na Instagramie skutkuje reakcjami na posty, zakupem produktów czy czynnym udziałem w działaniach zainicjowanych przez markę. To nie tylko świetny kanał komunikacji, ale także dobry punkt wyjścia do budowania relacji z klientami.

Wykorzystaj influencera

Instagram oferuje pełen wachlarz możliwości, które wspierane odpowiednią strategią, mogą przynieść zaskakujące efekty pod kątem marketingowym i wizerunkowym. Marki za pomocą portalu coraz częściej korzystają z działań tzw. influencer marketingu, polegającym na docieraniu do odbiorców dzięki influencerom, którzy mają wyraźny wpływ na zachowania innych. Takimi osobami mogą być na przykład blogerzy i vlogerzy, celebryci, a nawet aktywni użytkownicy, którzy dzielą się w Internecie swoją wiedzą. Influencer marketing jest popularny, ponieważ uważa się go za niezwykle efektywne narzędzie. Aż 94% marketerów badanych na zlecenie Adweek, zdefiniowało go jako skuteczne pod kątem marketingowym, a 77% uważa, że zwiększa zaangażowanie społeczności wokół marki. W świetle rosnącego zaufania do instagramerów oraz ich opinii, posiadanie firmowego konta na Instagramie stało się więc atrakcyjną i skuteczną formą promocji.

Stwórz silną markę na Instagramie

Już w najbliższy czwartek, 15 lutego o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub, Gloria Ziencina-Kawula, na co dzień Community & Marketing Manager w Brand24, opowie o tym jak wykorzystać Instagram do celów promocyjnych i jak dzięki niemu zbudować społeczność wokół marki. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in. jakimi zasadami kierować się tworząc i dobierając treści publikowane na profilu, jak pisać opisy, korzystać z hashtagów i zachęcić odbiorców do pozostania ze swoją marką na dłużej i jak nie łamać prawa i regulaminu Instagrama.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gloria Ziencina-Kawula jako Community Manager IgersKrakow współprowadzi krakowską społeczność instagramerów – miłośników fotografii mobilnej. Aktywnie działa, docierając do coraz szerszego grona odbiorców, a także zwiększa ich zaangażowanie oraz dba o integrację i promocję. Organizuje spotkania fotograficzne, wystawy, współpracuje z wieloma krakowskimi instytucjami. Pomaga również społeczności w grupie InstagramPL na Facebooku, dzieli się wiedzą w artykułach branżowych, prowadzi prezentacje i warsztaty.

Zapisy na wydarzenie dostępne są pod adresem oraz drogą mailową – [email protected] Wstęp na spotkanie jest bezpłatny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się