Kapsułki Theraflu z kampanią w Medicover

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kapsułki Theraflu z kampanią w Medicover

Z początkiem lutego w placówkach Medicover rozpoczęła się kampania reklamowa marki Theraflu, będącej własnością GSK Consumer Healthcare. Kampania ukierunkowana jest na promocję nowego leku, kapsułek Theraflu Total Grip, które pomagają zwalczać objawy przeziębienia i grypy.

Produkt ten to innowacja w portfolio Theraflu, dotychczas marka oferowała konsumentom leki w formie saszetek. Po wejściu w nowy segment zaczęto poszukiwać sposobów na dotarcie do szerszego grona konsumentów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma charakter ogólnopolski. Koncept polega na emisji 30–sekundowego spotu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Medicover, emitowanych z dużą częstotliwością tj. 10 razy na godzinę. W trakcie trwania kampanii emitowany spot osiągnie blisko 3 mln kontaktów z potencjalnymi konsumentami.

Nośniki w przychodniach medycznych, stanowią unikalny, kanał komunikacji z pacjentem, ponieważ eksponują produkt w momencie, gdy pacjent rzeczywiście szuka kuracji na swoje dolegliwości.

Kampania została zrealizowana przez BE Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij