Produkt ten to innowacja w portfolio Theraflu, dotychczas marka oferowała konsumentom leki w formie saszetek. Po wejściu w nowy segment zaczęto poszukiwać sposobów na dotarcie do szerszego grona konsumentów.
Kampania ma charakter ogólnopolski. Koncept polega na emisji 30–sekundowego spotu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Medicover, emitowanych z dużą częstotliwością tj. 10 razy na godzinę. W trakcie trwania kampanii emitowany spot osiągnie blisko 3 mln kontaktów z potencjalnymi konsumentami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nośniki w przychodniach medycznych, stanowią unikalny, kanał komunikacji z pacjentem, ponieważ eksponują produkt w momencie, gdy pacjent rzeczywiście szuka kuracji na swoje dolegliwości.
Kampania została zrealizowana przez BE Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024