Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mastercard przedłuża umowę z Ligą Mistrzów UEFA

UEFA poinformowała o przedłużeniu współpracy z firmą Mastercard przy organizacji Ligi Mistrzów w latach 2018–2021, tym samym kontynuując zapoczątkowane w 1994 r. partnerstwo z wiodącą firmą technologiczną działającą w globalnej branży płatności elektronicznych.
O autorze
1 min czytania 2018-02-12

Umowa zawarta pomiędzy UEFA a Mastercard obejmuje także prawa do sponsorowania Superpucharu Europy w latach 2018–2020.

Od ponad dwudziestu lat Mastercard wspiera najbardziej prestiżowe, klubowe rozgrywki piłkarskie w Europie, dając kibicom z całego świata możliwość przeżycia bezcennych, niezapomnianych chwil i sportowych emocji. Firma w dalszym ciągu będzie także umożliwiać najmłodszym fanom piłki nożnej zostanie członkiem tzw. Dziecięcej Eskorty. Dla każdego z nich wyprowadzenie na boisko wybranej z największych piłkarskich sław na świecie to przygoda życia.

W zeszłorocznej edycji Ligi Mistrzów taką przygodę przeżyła dziewczynka z Polski, Gabrysia, której największą pasją jest piłka nożna. Mastercard postanowił docenić jej zamiłowanie i spełnić jej marzenia, umożliwiając spotkanie z idolami – piłkarzami z finałowych drużyn rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Mastercard przekazał dziewczynce bilet na finał Ligi Mistrzów UEFA, a także umożliwił wyprowadzenie Marcelo, jednego z piłkarzy Realu Madryt, na murawę stadionu w ramach dziecięcej eskorty.

„Fundamentem udanego partnerstwa jest jego trwałość, dlatego bardzo nas cieszy, że nasza współpraca z Mastercard będzie kontynuowana. Wspólne działania z tak renomowaną marką dają UEFA wiele korzyści i możliwości. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój współpracy w nadchodzących latach. Technologia cyfrowa zaczyna odgrywać coraz większą rolę w docieraniu do widowni na całym świecie, dlatego cieszy nas możliwość współpracy z Mastercard, która jest jedną z wiodących firm technologicznych” – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza wieloletnia umowa sponsorska z Ligą Mistrzów UEFA została przedłużona. Wielkie widowiska sportowe dają nam wspaniałą okazję, aby pomóc kibicom na całym świecie zbliżyć się do tego, co darzą tak wielką pasją. Dodatkowo planujemy nadal zapewniać naszym partnerom nowe możliwości rozwoju ich działalności biznesowej. Cenimy sobie fakt, że już od 24 lat jesteśmy oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA, i z przyjemnością będziemy świadkami niezapomnianego finału, który w tym roku odbędzie się w Kijowie. Przed nami co najmniej trzy kolejne lata wspaniałej współpracy, na które czekamy z niecierpliwością!” – powiedział Javier Pérez, prezes Mastercard Europe.

Mastercard jest czwartym sponsorem, z którym Liga Mistrzów UEFA przedłużyła współpracę na lata 2018 –2021. Sprzedażą praw do sponsorowania wszystkich rozgrywek piłkarskich UEFA zajmuje się w jej imieniu TEAM Marketing AG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się