Do obowiązków Michała Konopki należą obsługa wybranych klientów agencji oraz produkcja i nadzór nad realizacjami. „Michał dołączył do nas pod koniec ubiegłego roku i doskonale wkomponował się w nasz zespół i styl pracy. To eventowy pasjonat i profesjonalista z wyobraźnią, który świetnie rozumie potrzeby naszych klientów” – powiedział Jacek Kłopotowski, Executive Director w Imagine Nation.
Michał Konopka, absolwent Wyższej Szkoły Promocji na kierunku reklama-marketing, karierę eventową rozpoczął w 2011 roku w agencji Sound of Music. Od tamtej pory zajmuje się organizacją m.in. wydarzeń masowych, koncertów, road-showów i konferencji. Realizował projekty dla takich klientów jak Samsung, Microsoft, Jeronimo Martins, PKP Energetyka, BGK, Adamed czy 99Rent.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Imagine Nation to agencja eventowa wchodząca w skład niezależnego holdingu Focus Media Group. Klientami działającego od 2003 r. holdingu są m.in. PZU, Dell EMC, Telewizja Polsat, Mercedes-Benz, Brown-Forman, Philip Morris Polska Distribution, Velux, Bouygues Immobilier Polska.