Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Konopka project managerem w Imagine Nation

Michał Konopka objął stanowisko project managera w agencji eventowej Imagine Nation. Z branżą reklamową jest związany od 13 lat, od siedmiu lat specjalizuje się w experiential marketingu i organizacji eventów.
O autorze
1 min czytania 2018-02-14

Do obowiązków Michała Konopki należą obsługa wybranych klientów agencji oraz produkcja i nadzór nad realizacjami. „Michał dołączył do nas pod koniec ubiegłego roku i doskonale wkomponował się w nasz zespół i styl pracy. To eventowy pasjonat i profesjonalista z wyobraźnią, który świetnie rozumie potrzeby naszych klientów” – powiedział Jacek Kłopotowski, Executive Director w Imagine Nation.

Michał Konopka, absolwent Wyższej Szkoły Promocji na kierunku reklama-marketing, karierę eventową rozpoczął w 2011 roku w agencji Sound of Music. Od tamtej pory zajmuje się organizacją m.in. wydarzeń masowych, koncertów, road-showów i konferencji. Realizował projekty dla takich klientów jak Samsung, Microsoft, Jeronimo Martins, PKP Energetyka, BGK, Adamed czy 99Rent.

Imagine Nation to agencja eventowa wchodząca w skład niezależnego holdingu Focus Media Group. Klientami działającego od 2003 r. holdingu są m.in. PZU, Dell EMC, Telewizja Polsat, Mercedes-Benz, Brown-Forman, Philip Morris Polska Distribution, Velux, Bouygues Immobilier Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj