Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja Publicis rozpoczyna kampanię reklamową leku LOXON MAX

Od 19 lutego br. można śledzić w telewizji i internecie kampanię autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX, który od stycznia 2018 roku dostępny jest bez recepty.Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem: „Geny pod kontrolą”. Wykorzystywane w kampanii kreacje stworzono w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-19

Loxon Max (dawniej Loxon 5%) stosowany jest na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Substancja czynna minoksydyl odwraca lub hamuje miniaturyzację mieszków włosowych, działa silnie pobudzająco na namnażanie się komórek mieszków w fazie wzrostu.

Nasza kampania ma na celu dotarcie z przekazem do mężczyzn, którzy chcą powstrzymać nadmierne wypadanie włosów. Chcemy zwiększyć świadomość na temat łysienia androgenowego wśród mężczyzn i zachęcić te osoby do wypróbowania nowego wariantu leku.” – powiedziała Kamila Roszkowska, Group Account Director w agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii powstał trzydziestosekundowy spot przedstawiający historię młodego, aktywnego mężczyzny, narażonego na dziedziczenie łysienia androgenowego z dodatnim wywiadem rodzinnym. Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W przypadku internetu reklamy będą emitowane na serwisie WP.PL.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu MindShare.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj