Agencja CAPE MORRIS wspiera UNICEF Polska #SztafetąCiepła

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja CAPE MORRIS wspiera UNICEF Polska #SztafetąCiepła

Zima to magiczny czas dla najmłodszych: śnieg, zabawa i lepienie bałwana. Jednak w Syrii dzieci boją się zimy. Dlaczego? Z powodu zimna, którego mogą nie przeżyć.

Chcąc temu zapobiec, agencja CAPE MORRIS wspólnie z UNICEF Polska stworzyła akcję #SztafetaCiepła, której towarzyszy zbiórka funduszy. Do akcji została wykorzystana nowa funkcjonalność Facebooka, umożliwiająca przekazanie darowizny na cel charytatywny bezpośrednio przez stronę. Celem akcji jest uzbieranie jak najwyższej kwoty, która pozwoli uratować zdrowie i życie dzieci w Syrii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rozpoczęła się symboliczna sztafeta. Do udziału zaproszone zostały osobistości ze świata mediów i kina. Mechanizm akcji jest prosty: uczestnicy oprócz przekazania darowizny, zachęcają do pomocy kolejnych użytkowników Facebooka. Wspólnie zebrane środki UNICEF przeznaczy na zakup produktów niezbędnych do przetrwania zimy. Tym sposobem ciepło dotrze aż do Syrii w postaci ciepłych ubrań, koców i opału.

Agencja CAPE MORRIS już drugi raz wspiera akcję UNICEF Polska.

Razem możemy więcej. Sprawdź.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij