Nowozelandczycy inspirują, wzruszają, zachęcają do dzielenia się i uciekają z ciężarówką pełną pieniędzy

Nowozelandczycy inspirują, wzruszają, zachęcają do dzielenia się i uciekają z ciężarówką pełną pieniędzy
Najnowsza reklama nowozelandzkiego lotto trzyma w napięciu prawie tak dobrze, jak hollywoodzki thriller. Wygląda na to, że w spocie kierowcy opancerzonej ciężarówki pełnej pieniędzy oszaleli… ze szczęścia.
O autorze
1 min czytania 2018-02-22

Spot oparty jest na prawdziwej historii dwójki przyjaciół, która kiedyś obiecała sobie, że jeśli wygrają na loterii, podzielą się wygraną 🙂

To jedna z serii reklam Imagine, które agencja DDB przygotowała dla loterii. Dlaczego Nowozelandczycy oszaleli na punkcie spotów? „Powodem, dla którego seria „Imagine” tak mocno odbiła się na mieszkańcach, jest fakt, że w tych spotach przedstawione są historie, w których znajdziemy ziarno prawdy.” – powiedział dyrektor kreatywny DDB, Damon Stapleton. „W tym przypadku, prawda jest taka, że zawsze chce się wierzyć, że jeśli ktoś wygra, dotrzyma Ci złożonej kiedyś obietnicy i podzieli się z Tobą szczęściem”.

Poniżej pozostałe spoty kampanii:


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Nowozelandzkie linie lotnicze zainspirowane przygodą Alicji w Krainie Czarów podjęły współpracę z amerykańskimi aktorami oraz pracownikami samej linii, aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się