„Definicja lepszych zakupów” – Frisco.pl z nową platformą komunikacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Definicja lepszych zakupów” – Frisco.pl  z nową platformą komunikacji

W lutym wystartowała nowa kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.

Frisco.pl w nowej platformie komunikacji uświadamia, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu. Zachęca tym samym do rozważenia zakupów spożywczych online jako wygodnej alternatywy dla regularnych zakupów w hipermarketach czy dyskontach” – mówi Maria Najda, kierownik marki Frisco.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreacje wykorzystywane w kampanii w przewrotny sposób udowadniają, że kiedy robimy zakupy spożywcze przez internet, dotychczas znane pojęcia nabierają zupełnie nowych znaczeń. Gdy kupujemy online, laptop staje się najbliższym supermarketem w okolicy, kanapa – najwygodniejszym miejscem rodzinnych zakupów, a kuchnia – idealnym miejscem odbioru zamówienia, które Frisco dostarcza na wybraną godzinę.

Działania prowadzone są w internecie: display i social media, w radiu oraz w outdoorze.

Nową strategię oraz kampanię przygotowała agencja LiquidThread, za działania marketingu efektywnościowego odpowiada Performics. Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij