TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Definicja lepszych zakupów” – Frisco.pl z nową platformą komunikacji

W lutym wystartowała nowa kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

Frisco.pl w nowej platformie komunikacji uświadamia, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu. Zachęca tym samym do rozważenia zakupów spożywczych online jako wygodnej alternatywy dla regularnych zakupów w hipermarketach czy dyskontach” – mówi Maria Najda, kierownik marki Frisco.pl.

Kreacje wykorzystywane w kampanii w przewrotny sposób udowadniają, że kiedy robimy zakupy spożywcze przez internet, dotychczas znane pojęcia nabierają zupełnie nowych znaczeń. Gdy kupujemy online, laptop staje się najbliższym supermarketem w okolicy, kanapa – najwygodniejszym miejscem rodzinnych zakupów, a kuchnia – idealnym miejscem odbioru zamówienia, które Frisco dostarcza na wybraną godzinę.

Działania prowadzone są w internecie: display i social media, w radiu oraz w outdoorze.

Nową strategię oraz kampanię przygotowała agencja LiquidThread, za działania marketingu efektywnościowego odpowiada Performics. Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing