Radosław Frydlewicz odpowiada za koordynację projektów oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej jednego z kluczowych klientów Agencji – Visa.
Frydlewicz posiada kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, ATL, BTL oraz digital. Ma na swoim koncie nagrody w konkursach Effie i Golden Arrow.
Zobacz również
Wcześniej w ramach struktur Agencji współpracował z Carrefour Polska, Maspex Wadowice (Tymbark). Poprzednio związany był z Momentum Worldwide, gdzie realizował projekty m.in. dla Nestlé (NESCAFÉ), General Motors (Opel, Chevrolet),UPS, V&S Luksusowa.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]