Spot do końca marca będzie można zobaczyć w wersji 30 i 15 sekundowej w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.
OTOMOTO to największy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi w Polsce, zarówno względem ilości ogłoszeń, ale również pod względem zasięgów i ilości użytkowników. Platforma OTOMOTO podnosi standardy na rynku aut używanych poprzez działania budujące zaufanie i bezpieczeństwo podczas zakupu, a także partnerskie wsparcie sprzedających. Ogłoszenia zamieszczone na OTOMOTO automatycznie pojawiają się na OLX.pl i Allegro.pl
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się m.in. Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, czy L’Oreal.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024