OTOMOTO wybrało Cut The Mustard do przygotowania kampanii wiosennej “Kupuj z głową”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OTOMOTO wybrało Cut The Mustard do przygotowania kampanii wiosennej “Kupuj z głową”

W ramach wygranego przetargu agencja Cut The Mustard odpowiada za kampanię OTOMOTO “Kupuj z głową, obejmującą koncepcję komunikacji, spot TV, działania digitalowe i social media.

Spot do końca marca będzie można zobaczyć w wersji 30 i 15 sekundowej w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

OTOMOTO to największy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi w Polsce, zarówno względem ilości ogłoszeń, ale również pod względem zasięgów i ilości użytkowników. Platforma OTOMOTO podnosi standardy na rynku aut używanych poprzez działania budujące zaufanie i bezpieczeństwo podczas zakupu, a także partnerskie wsparcie sprzedających. Ogłoszenia zamieszczone na OTOMOTO automatycznie pojawiają się na OLX.pl i Allegro.pl

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się m.in. Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, czy L’Oreal.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij