TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OTOMOTO wybrało Cut The Mustard do przygotowania kampanii wiosennej “Kupuj z głową”

W ramach wygranego przetargu agencja Cut The Mustard odpowiada za kampanię OTOMOTO “Kupuj z głową, obejmującą koncepcję komunikacji, spot TV, działania digitalowe i social media.
O autorze
0 min czytania 2018-02-28

Spot do końca marca będzie można zobaczyć w wersji 30 i 15 sekundowej w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

OTOMOTO to największy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi w Polsce, zarówno względem ilości ogłoszeń, ale również pod względem zasięgów i ilości użytkowników. Platforma OTOMOTO podnosi standardy na rynku aut używanych poprzez działania budujące zaufanie i bezpieczeństwo podczas zakupu, a także partnerskie wsparcie sprzedających. Ogłoszenia zamieszczone na OTOMOTO automatycznie pojawiają się na OLX.pl i Allegro.pl

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się m.in. Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, czy L’Oreal.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj