TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
O autorze
2 min czytania 2018-03-05

Jest to pochodną przyjętego przez Grupę podejścia klientocentrycznego, zgodnie z którym wszyscy eksperci Dentsu Aegis Network Polska, pracujący na rzecz klientów, działają wspólnie, w oparciu o jeden standard, oferując Dentsu Solution – rozwiązania na styku wielu kompetencji oferowanych przez Grupę.

Dzięki współpracy zespołów eksperckich oferowane rozwiązania w najbardziej efektywny sposób odpowiadają na potrzeby partnerów biznesowych, integrując kompetencje strategiczne, mediowe i kreatywne, wspierając to potencjałem data i technologii.

Client partnerzy

Za działania zespołu zintegrowanego odpowiada client partner – osoba z długoletnim doświadczeniem biznesowym. Client partner wspierany przez zespół ekspertów i kierujący ich działaniami pełni funkcję doradcy, konsultanta rozumiejącego biznes Klienta oraz szanse i możliwości wynikające z transformacji cyfrowej. -„Client partner jest przede wszystkim zaufanym konsultantem, który jest bardzo blisko Klienta i jego wyzwań biznesowych. Wspierany przez model operacyjny Grupy, talenty zespołów zintegrowanych oraz sieć partnerów zewnętrznych, skutecznie pomaga w doborze rozwiązań, wzroście biznesu, rozwoju marek i budowaniu doświadczenia konsumentów. W naszym założeniu, rozumienie ekonomii cyfrowej, które jest naszym DNA, daje możliwość wsparcia w transformacji cyfrowej, zwiększania efektywności i współpracy w obszarach R&D.” – charakteryzuje rolę client partnera Sławomir Stępniewski, CEO Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

Stacki – centra eksperckie

By dodatkowo przyśpieszyć proces transformacji w strategicznie istotnych obszarach, Grupa Dentsu Aegis Network powołała również specjalne centra ekspertyzy – stacki kompetencyjne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na ich czele stanęli liderzy kompetencji, posiadający wizję i realizujący strategię rozwoju Grupy w obszarze Data, Strategy and Insights, Social, Creative Technology, CRM oraz TV&Video. -„Specjalistyczna wiedza ekspercka skupiona w utworzonych stackach jest odpowiedzią Grupy Dentsu Aegis Network na potrzeby klientów, z których nie wszyscy dzisiaj zdają sobie sprawę, a które w dobie ekonomii cyfrowej będą kluczowe w najbliższych latach” – mówi Krzysztof Mocek, chief operating officer Grupy. „Połączenie pracy koncepcyjnej poszczególnych szefów stacków, szukanie rozwiązań na styku poszczególnych kompetencji oraz łączenie ich z wiedzą o wyzwaniach po stronie biznesów klientów, reprezentowaną przez client partnerów pozwala nam realnie wpływać na budowanie przewagi konkurencyjnej naszych partnerów.” – dodaje Mocek.

Na czele stacków stanęli: Agnieszka Jaworska, head of CRM Stack, Malwina Kozakiewicz, head of Creative Technology, Jan Mosiejczuk head of Strategy and Insight Stack, Paulina Przetacka, head of TV&Video Stack, Natalia Skrzypek, head of Social Media Stack, Mikołaj Twardowski, head of Data Stack i chief data officer w Dentsu Aegis Network.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dentsu Aegis Network, realizując swoją strategię biznesową, w której kluczową rolę pełni innowacja, na bieżąco obserwuje rynek i wkrótce planuje powołanie kolejnych stacków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się