W nowej roli Anna Brajbisz odpowiadać będzie za koordynację pracy jednego z multidyscyplinarnych zespołów klienckich, zintegrowanego w ramach Grupy Dentsu Aegis Network, pełniąc funkcję strategicznego partnera biznesowego klientów.
Brajbisz związana jest z branżą mediową od ponad 10 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii dla marek i zarządzaniu kampaniami reklamowymi. Prowadziła działania dla klientów z branży kosmetycznej, FMCG, telekomunikacyjnej i wielu innych, m.in. na rzecz firm: L’Oréal, Carlsberg, Unilever, Netia czy LPP. Bezpośrednio przed dołączeniem do Carat pracowała w domu mediowym Zenith na stanowisku Account Directora. W przeszłości była już związana Carat Polska (2011-2013), a także z agencjami PHD Media Direction oraz Universal McCann.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024