Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Brajbisz Client Partnerem w Carat Polska

Do zespołu Carat Polska dołączyła Anna Brajbisz. Objęła stanowisko Client Partnera w strukturach Grupy Dentsu Aegis Network.
O autorze
0 min czytania 2018-03-07

W nowej roli Anna Brajbisz odpowiadać będzie za koordynację pracy jednego z multidyscyplinarnych zespołów klienckich, zintegrowanego w ramach Grupy Dentsu Aegis Network, pełniąc funkcję strategicznego partnera biznesowego klientów.

Brajbisz związana jest z branżą mediową od ponad 10 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii dla marek i zarządzaniu kampaniami reklamowymi. Prowadziła działania dla klientów z branży kosmetycznej, FMCG, telekomunikacyjnej i wielu innych, m.in. na rzecz firm: L’Oréal, Carlsberg, Unilever, Netia czy LPP. Bezpośrednio przed dołączeniem do Carat pracowała w domu mediowym Zenith na stanowisku Account Directora. W przeszłości była już związana Carat Polska (2011-2013), a także z agencjami PHD Media Direction oraz Universal McCann.