Certyfikat SSL - wady i zalety szyfrowanego połączenia w witrynie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Certyfikat SSL - wady i zalety szyfrowanego połączenia w witrynie

Zaszyfrowanie danych przesyłanych między przeglądarką a serwerem strony internetowej ma na celu uniemożliwienie ich przechwycenia i modyfikacji przez niepowołane osoby. Aby zabezpieczyć w ten sposób witrynę i jej użytkowników należy zainstalować na niej tzw. certyfikat SSL lub TLS.

Rozwiązanie to staje się coraz popularniejsze – w czerwcu 2016 r. wśród Top 10 wyników wyszukiwania Google w USA 30% stron korzystało z szyfrowanego połączenia HTTPS, a dla lutego 2018 r. liczba ta jest szacowana aż na 78%. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jaki jest zakres korzyści, a jakie są minusy stosowania certyfikatu SSL? W jakich branżach jest najczęściej wykorzystywany i co radzi Google, aby wdrożenie bezpiecznego połączenia HTTPS nie spowodowało obniżenia widoczności witryny w rezultatach wyszukiwarki? Informacje te przedstawia infografika przygotowana przez agencję SEO SEMTEC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij