Wirtualna Polska wystartowała z cyklem webinariów „Think mobile”

Biuro Reklamy WP.PL i multimedialna sieć sprzedaży AdTotal ruszyły z cyklem bezpłatnych webinariów dotyczących reklamy mobilnej, „Think mobile”.
O autorze
1 min czytania 2013-06-21

Konferencje online, prowadzone przez niezależnych ekspertów z branży, skierowane zostały do klientów BR WP.PL i AdTotala, a także marketerów, działających w branży internetowej.

„Jak zacząć reklamować się w mobile i uzyskać najlepsze efekty?” – to temat pierwszego webinarium, otwierającego cykl bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę. Konferencja online, mająca miejsce 13 czerwca, skierowana była do pracowników domów mediowych, agencji reklamowych, firm analitycznych – klientów Biura Reklamy WP.PL i multimedialnej sieci sprzedaży Adtotal oraz marketerów z branży internet.

Gościem spotkania był Adrian Kielich, niezależny ekspert z agencji mobile marketingu Mobext, a także członek grupy roboczej mobile IAB. Prowadzący opowiedział o tym, jak wygląda obecnie rynek mobile w Polsce, przedstawił case studies wartych uwagi kampanii mobilnych (wykorzystujących rich media), odpowiedział na pytanie, dlaczego warto promować się w mobile. Celem cyklu „Think mobile” jest charakterystyka oraz prezentacja możliwości nowego, dynamicznie rozwijającego się kanału reklamy mobilnej.

 – Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odzewem. Ponad połowa biorących udział w webinarium wypełniła ankiety, w których bardzo dobrze oceniła konferencję, przez użytkowników zaproponowane zostały także kolejne ciekawe tematy szkoleń. To dla nas dowód, że takie działania są potrzebne, a jednocześnie impuls do organizacji kolejnych spotkań – mówi Robert Wielgo, Z-ca Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej z WP.PL, gospodarz webinarium. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Webinar odbył się na platformie clickmeeting.pl. Kolejne szkolenie WP.PL zaplanowane zostało na wrzesień.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się