Kampania wizerunkowa eurobanku. Odpowiedź na niecodzienne potrzeby Klientów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania wizerunkowa eurobanku. Odpowiedź na niecodzienne potrzeby Klientów

„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank. W zwiększeniu rozpoznawalności marki pomogą… wampiry. Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku.

W piątek 9 marca eurobank wystartował z nową kampanią wizerunkową. Pokaże w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. Bohaterami kampanii zostały trzy postaci wampirów:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Felix - samozwańczy lider grupy, stateczny, rozważny organizator, tradycjonalista dbający o finanse (w tej roli Robert Jarociński),
  • Vlad - dandys i bon vivant, pewny siebie, charyzmatyczny (w tej roli Mariusz Zaniewski),
  • Maciek - nieporadny, sympatyczny gapa, ufny i pomocny (w tej roli Jan Kardasiński)

- By trafić do nowych Klientów, chcemy się wyróżnić. Chcemy, aby nasz bank komunikował się nieco prowokacyjnie i zabawnie. Wampiry nam w tym pomogą - mówi Alexis Lacroix, prezes eurobanku.

eurobank - korzystając z bogatej gamy osobowości wampirów - będzie opowiadał o ich codziennym życiu i jednocześnie prezentował zalety oferowanych usług. Wykorzystanie postaci wampirów pozwala podkreślić, że eurobank odpowiada nawet na najbardziej niecodzienne potrzeby Klientów.

Kampanię rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. - W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów - zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett w przetargu, który eurobank prowadził w 2017 r. Pomysł wyróżnił się humorystycznym przekazem, który powinien sprawić, że kampania będzie lepiej rozpoznawalna w gąszczu przekazów bloku reklamowego.

Propozycja kampanii wizerunkowej została poddana szeregowi badań konsumenckich. Ich wyniki okazały się bardzo obiecujące: kampania angażowała uwagę ponad 90% badanych.

- Jako bank użyteczny na co dzień, eurobank będzie budował wizerunek i kompetencje instytucji odpowiadającej na codzienne i niecodzienne potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów. Potwierdzają to wyniki badań nowej platformy. Zdaniem respondentów, reklamy z wampirami budują markę wspierającą swobodę działania, nowoczesną, ułatwiającą życie swoich Klientów - podkreśla Monika Talaga-Piotrowska.

W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - będzie on łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Przygody wampirów od piątku 9 marca można śledzić na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij