x-kom z nagrodą Mobile Trends Awards

Nagrody Mobile Trends Awards 2017, nazywane Oscarami branży mobilnej rozdane. Już po raz siódmy kapituła konkursowa, składająca się z ekspertów mobile i IT, wyłoniła projekty zasługujące na wyróżnienie. W kategorii m-commerce najlepsza okazała się aplikacja mobilna x-kom.
O autorze
1 min czytania 2018-03-12

Konferencja Mobile Trends to miejsce spotkań ekspertów i pasjonatów branży mobilnej. W tym roku odbyła się już po raz siódmy. Dwudniowe spotkanie w Krakowie zgromadziło prawie 400 uczestników i ponad 20 prelegentów z całej Polski. Pierwszego dnia odbyło się uroczyste ogłoszenie zwycięzców Mobile Trends Awards 2017 – najlepszych projektów i kampanii mobilnych minionego roku. Konkurs ten, należy do najbardziej prestiżowych w polskiej branży mobilnej. Nagrody MTA przyznawane są od 2012 roku w dziesięciu różnych kategoriach. Co roku zgłaszanych jest do nich niemal 150 realizacji stworzonych przez firmy informatyczne i agencje reklamowe. Najlepsze projekty nagradzane są przez kapitułę konkursową, składającą się z ekspertów z branży mobile i IT. W tym roku w gronie zwycięzców MTA w kategorii m-commerce znalazła się aplikacja mobilna x-kom. Kapituła konkursu doceniła rozwiązania przyjazne użytkownikom oraz innowacyjność. Ważną przesłanką była również popularność aplikacji x-kom, która została pobrana ponad 115 tys. razy na Androida oraz 30 tys. razy na iOS. Duże zainteresowanie aplikacją oraz wysoki poziom retencji jest wynikiem zamierzonych działań i wdrożonych mechanizmów.

Dzięki aplikacji, użytkownicy mają w swoim smartfonie dostęp do wszystkich funkcji sklepu. Z jej poziomu można dokonać zakupów w dowolnym miejscu i czasie, sprawdzić aktualny status zamówienia, a także otrzymać powiadomienia push o nowościach, promocjach i limitowanych okazjach w „Gorącym Strzale”. Przyjazny użytkownikowi interfejs sprawia, że aplikacja jest przejrzysta, a korzystanie z niej bardzo intuicyjne. Aplikacja umożliwia także porównywanie specyfikacji oraz szybkie dodawanie urządzeń do koszyka za pomocą naturalnego języka dla mobile’u – gestu swipe. Komendy są wydawane za pomocą tapnięć oraz swipe’ów, co przyspiesza wirtualną podróż po sklepie. Skaner etykiet umożliwia z kolei wyszukiwanie produktów po kodach kreskowych i QR. Ta opcja jest bardzo przydatna ze względu na popularny schemat zakupowy ROPO (research offline, purchase online). Klient może wyszukać produkt w sklepie stacjonarnym, a następnie sprawdzić cenę, poprzez zeskanowanie kodu kreskowego. Dodatkowo, użytkownik jednym kliknięciem może sprawdzić dostępność produktów w wybranym salonie.

Lista wszystkich zwycięzców dostępna jest na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj