W połowie lutego rozpoczęła działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, natomiast od początku marca pracuje również dla marek Specjal i Warka. ROOTS odpowiada za działania media relations, realizację akcji specjalnych, a także współpracę z influencerami. Każda z marek obsługiwana jest przez innego opiekuna prowadzącego, a nadzór nad wszystkimi działaniami dla Grupy Żywiec sprawuje Anna Godzisz – managing partner ROOTS.
Królewskie w rozpoczętej już kampanii „Smakuj Warszawę dzielnicami” ponownie zaprosiło do odkrywania unikalnego charakteru stołecznych dzielnic. Proponuje konsumentom limitowaną kolekcję opakowań, dedykowanych poszczególnym dzielnicom miasta, z oryginalnymi piktogramami, przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. W ramach kampanii odbędą się zaplanowane akcje specjalne, ich komunikacja rozpocznie się pod koniec marca br.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
1 marca wystartowała również loteria kapslowa piwa Specjal „Co krata Specjal lub wypłata”, która jest pierwszym elementem zaplanowanej akcji promocyjnej marki Specjal.
Warka natomiast od połowy stycznia kontynuuje działania wokół platformy komunikacyjnej Planeta Warka, przygotowała również dla swoich fanów sporo atrakcji w ramach zaplanowanej kampanii promocyjnej, która wystartuje 19 marca.
Agencja ROOTS realizuje działania media relations, opracowała plan akcji specjalnych oraz koncepcje z zakresu influencer marketingu i w najbliższych miesiącach zrealizuje je dla marek Królewskie, Specjal oraz Warka.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing