Do jej zadań należy tworzenie strategii marketingowych, prowadzenie badań rynkowych i analiz. Zajmie się także strategicznym wsparciem zespołów performance marketing i digal media oraz planowaniem komunikacji w obszarze online – zarówno w segmencie B2B, jak i B2C.
Przez ostanie dwa lata Ania Łatyńska zdobywała doświadczenie w Melting Pot jako strategy planner. Wcześniej pracowała w agencji Cam Media, gdzie zajmowała się obsługą m.in. takich klientów jak PGNiG oraz Poczta Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024