Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix

Agencja po wygranym przetargu została wybrana wiodącą agencją kreatywna marki Matrix należącej do koncernu L’Oréal. Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania promującą najnowszy trend, koloryzacje Mixed Metals od Matrix.

Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki. Koncepcja kreatywna oparta jest na haśle: Daj nam powód, a my damy Ci kolor.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główną osią pierwszej aktywacji w ramach platformy kreatywnej jest video z dziennikarką i prezenterką telewizyjną, Odetą Moro. Video w dwóch formatach 30"oraz 15" będzie wspierane kampanią programatic.

Agencja odpowiada także za stworzenie pozostałych formatów digital: landing page, kreacje display i social media oraz lokalizację globalnych assetów marketingowych marki Matrix.

- Insightu nie da się wymyślić, trzeba go znaleźć. Cieszymy się, że nam się to udało. Podkreślanie zmian nową fryzurą i kolorem włosów jest dla konsumentek czymś oczywistym - to zjawisko było dla nas punktem wyjścia w budowaniu koncepcji kreatywnej tej kampanii. - komentuje Joanna Gerlee, Creative Director & Co-founder w Digital Kingdom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij