Synergic realizuje wielkanocną kampanię reklamową „Roam like Home” dla norweskiego operatora MyCall na kluczowych lotniskach w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Synergic realizuje wielkanocną kampanię reklamową „Roam like Home” dla norweskiego operatora MyCall na kluczowych lotniskach w Polsce

Już od kilku dni pasażerowie regionalnych portów lotniczych są świadkami zaskakującej kampanii reklamowej „Roam like Home” operatora MyCall, lidera rynku telekomunikacyjnego w Norwegii, którą w Polsce realizuje Synergic.

W celnym, odwróconym emocjonalnie i znaczeniowo haśle wykorzystano Wielkanoc jako czas powrotów Polaków do domu na święta, promując korzystanie z usług norweskiego operatora również na terenie Polski. W kampanii wykorzystane zostały liczne nośniki: klasyczny branding ścian, monitory LCD i backlighty w halach przylotów i przestrzeniach, w których znajdują się najczęściej wracający pasażerowie. Kampania kontynuowana będzie również w kwietniu br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na lotniskach w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie do ekspozycji wykorzystano hale przylotów, korzystając z backlightów przy pasach odbioru bagażu. W Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Szczecinie użyto w sumie kilkadziesiąt ekranów i ścianek reklamowych, głównie w przestrzeniach przylotów podróżnych. To nie pierwsza realizacja Synergic dla MyCall. Klient, z którego usług w Norwegii korzysta wielu Polaków, już po raz kolejny reklamuje konkurencyjne taryfy telekomunikacyjne i korzystny roaming z uwagi na święta i rosnącą liczbę pasażerów przylatujących z tej okazji do rodzin w Polsce.

„W czasie Świąt Wielkanocnych i ferii wiosennych wzrasta liczba połączeń lotniczych i podróżnych wracających do Polski. Lotniska są jakościową i kontekstową przestrzenią do promowania przekazu reklamowego dla takich usług, jak MyCall i idealnie dopasowanym kanałem komunikacji. Skuteczność naszych nośników, parafrazując slogan MyCall, potwierdza fakt, że Klient po raz kolejny wraca do nas „jak do domu” i wspólnie realizuje działania właśnie z Synergic.” – podkreśliła Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij