Zalando startuje z kategorią Beauty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zalando startuje z kategorią Beauty

Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando Beauty. W szerokim asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne.

raz z wejściem na rynek kosmetyczny Zalando dostarczy jeszcze więcej inspiracji, stając się kluczowym miejscem w Europie z szerokim dostępem do produktów modowych i lifestylowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O kategorii beauty opowiada Claudia Reth, VP Category Specialities – video.

Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L'Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda. Podążając za koreańskimi trendami Zalando, oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.

Nowa kategoria Zalando to ponad 4000 produktów kosmetycznych dla kobiet w Niemczech. Artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 roku. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

Zapewnienie wygody klientom jest kluczowe dla Zalando, dlatego kategoria Beauty to również bezpłatna dostawa i zwroty oraz bezproblemowe zakupy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij