Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zalando startuje z kategorią Beauty

Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando Beauty. W szerokim asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne.
O autorze
1 min czytania 2018-03-27

raz z wejściem na rynek kosmetyczny Zalando dostarczy jeszcze więcej inspiracji, stając się kluczowym miejscem w Europie z szerokim dostępem do produktów modowych i lifestylowych.

O kategorii beauty opowiada Claudia Reth, VP Category Specialities – video.

Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L’Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda. Podążając za koreańskimi trendami Zalando, oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.

Nowa kategoria Zalando to ponad 4000 produktów kosmetycznych dla kobiet w Niemczech. Artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 roku. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapewnienie wygody klientom jest kluczowe dla Zalando, dlatego kategoria Beauty to również bezpłatna dostawa i zwroty oraz bezproblemowe zakupy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing