TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zalando startuje z kategorią Beauty

Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando Beauty. W szerokim asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne.
O autorze
1 min czytania 2018-03-27

raz z wejściem na rynek kosmetyczny Zalando dostarczy jeszcze więcej inspiracji, stając się kluczowym miejscem w Europie z szerokim dostępem do produktów modowych i lifestylowych.

O kategorii beauty opowiada Claudia Reth, VP Category Specialities – video.

Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L’Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda. Podążając za koreańskimi trendami Zalando, oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.

Nowa kategoria Zalando to ponad 4000 produktów kosmetycznych dla kobiet w Niemczech. Artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 roku. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapewnienie wygody klientom jest kluczowe dla Zalando, dlatego kategoria Beauty to również bezpłatna dostawa i zwroty oraz bezproblemowe zakupy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing