Controlling marketingowy, czyli jak analizować dane z Google Analytics

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Controlling marketingowy, czyli jak analizować dane z Google Analytics

Na rynku dostępnych jest coraz więcej narzędzi, dzięki którym nawet laicy mogą tworzyć efektowne kreacje reklamowe. Mimo szybkiego rozwoju kolejnych firm, wciąż możliwe jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki ciągłej analizie danych i wdrażaniu płynącej z niej wniosków.

Jeśli chcesz poznać podstawy analizy danych w Google Analytics, dowiedzieć się, co jest najważniejsze w analizie internetowej i nauczyć się najważniejszych danych związanych z Twoim biznesem, to szkolenie jest dla Ciebie!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Program spotkania:

1. Wstęp: co jest najważniejsze w analizie internetowej?
2. Określenie poziomu wiedzy uczestników i zgromadzenie najważniejszych pytań.
3. Na co zwracać uwagę przy instalowaniu i konfiguracji narzędzi do analizy danych?
4. Ćwiczenia praktyczne.
5. Analityka danych: konkretne przykłady wykorzystania w przeglądarkach i na Facebooku.

 

Data: 29.03.2018, start o 18.00
Miejsce: Idea Hub, Silesia City Center, Chorzowska 107, 40-101, Katowice
Wstęp: bezpłatny
Zapisy: tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij