System identyfikacji wizualnej miasta Krakowa otrzymał Silver Award w kategoriach: „Best visual identity in the public sector” oraz „Best place or nation brand” konkursu Transform Awards Europe 2018.
Opus B Brand Design – System Identyfikacji Wizualnej Krakowa – case study from Agencja Reklamowa Opus B on Vimeo.
Zobacz również
Nagrody konkursu Transform Awards przyznawane są przez grono międzynarodowych ekspertów skupionych wokół wydawanego w Londynie branżowego magazynu „Transform Magazine”, poświęconego zagadnieniom związanym z budowaniem, rozwojem i zarządzaniem marką, rebrandingiem, komunikacją korporacyjną oraz tematowi zarządzania marką pracodawcy. Jak podkreślają organizatorzy plebiscytu, nagrody są uznaniem dla doskonałości w zakresie rebrandingu i rozwoju marek.
Transform Award to kolejny konkurs, po Red Dot Communication Design oraz Kreaturze, w którym nagrodzono system identyfikacji wizualnej Krakowa.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]