TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Intersport nowym klientem agencji Novem

W marcu agencja Novem rozpoczęła współpracę z marką Intersport, największą na świecie organizacją zajmującą się sprzedażą artykułów sportowych.
O autorze
1 min czytania 2018-03-29

Celem działań Novem jest budowa zsynchronizowanej komunikacji omnichannel. Dzięki strategicznie przemyślanej optymalizacji kampanii, oferta w sklepach stacjonarnych i kanałach online jest komplementarna, odpowiadając tym samym na potrzeby dzisiejszego klienta.

Do zadań Novem należy pozyskanie jakościowego ruchu na polskiej stronie e-commerce, budowa zasięgu wśród grupy docelowej klienta i wzmocnienie świadomości marki Intersport. W zakresie współpracy znajduje się prowadzenie płatnych kampanii na Facebooku (w tym remarketingu dynamicznego), realizacja kampanii mailingowych i zakup reklam display w programmatic buying. Agencja Novem odpowiedzialna jest za tworzenie kreacji do wszystkich wymienionych kanałów.

Zgodnie ze strategią sprzedażową Intersport, akcje, za których promocję online odpowiada Novem, prowadzone są także w stacjonarnych sklepach marki. Aktualnie toczące się akcje obejmują kampanię dla fanów piłki nożnej, promocję konkursu z producentem obuwia New Balance i kampanię informującą o bonach rabatowych.

“Zdecydowaliśmy się na współpracę z Novem ze względu na bogate doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu zakupu mediów i strategicznego planowania dla e-commerce. Jesteśmy zadowoleni z wyjątkowo szybkiego czasu reakcji agencji w bieżących kwestiach i przejrzystej komunikacji, tak ważnej przy działaniach promocyjnych wymagających ciągłego kontaktu” – mówi Agnieszka Wąsik, Dyrektor ds. Marketingu i PR Intersport.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing